سخنی زیبا از حسین پناهی...


ɢнoмαreѕнɢн

قمـــار عشـــق

 

گرگ عاشق آهویی شد

 

تمام دندان هایش را کشید که او را نخورد ،

 

آهوی اورفت. حالا او مانده و بره هایی که به اومیخندند ...


این است رسم زندگانی... ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺷﺒﻴﻪ ﺣﺮﻓﻬﺎﻳﺸﺎﻥ ﻧﻴﺴﺘﻨﺪ...


ﺳﺎﺩﻩ ﻟﻮﺡ ﻧﺒﺎﺵ!!


ﻫﻴﭽﻜﺲ، ﺩﻳگرﯼ ﺭﺍ، ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻴﺰﯼ ﻛﻪ ﻫﺴﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ !


ﻋﻼﻗﻪ ﯼ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺑﻪ ﻫﻢ، ﺍﺯ ﻧﻴﺎﺯﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﻴﺸﻮﺩ،


ﻧﻴﺎﺯﻫﺎیی ﻛﻪ ﺷﺎﻳﺪﺭﻭﺯﯼ، ﺁﺩﻡ ﺩﻳﮕﺮﻱ، ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻬﺘﺮﯼ


ﺑﺮﺍﻳﺸﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ.

"حسین پناهی"

...



نظرات شما عزیزان:

:
ساعت10:41---21 ارديبهشت 1394
موفق باشید
پاسخ:ممنون


parimah
ساعت13:24---20 ارديبهشت 1394
دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من ...


به ما درد خود افشا کن مداوا کردنش با من ....


بیاور قطره اشکی که من هستم خریدارش...


بیاور قطره اخلاص دریا کردنش با من ...



پاسخ:♡♡♡♡


parimah
ساعت20:34---8 ارديبهشت 1394
اپم
پاسخ:باعشه منم اپم خخخ


parimah
ساعت20:12---6 ارديبهشت 1394




پنجره ی باران خورده ات را باز کن ، چند سطر پس از باران



چشمهایم را ببین که هوایت دیوانه شان کرده



دلم برایت تنگ است




پاسخ:ملسی نفسم


parimah
ساعت18:28---4 ارديبهشت 1394
آنــدَن کـِنــآرِ مــَـن | لــیــآقــَـتــــ | مــیخــوآستــــ

نــَه بـَهــآنــِه ... بــُلــَـنـد مـیـگـویــَم ...

بـِـه | دَرکــــــ | کــِه رَفــتــی ...かわいい のデコメ絵文字
پاسخ:♡♡♡♡♡♡


parimah
ساعت18:27---4 ارديبهشت 1394
ドット のデコメ絵文字 آخـــــرین فـــハート のデコメ絵文字ــردی کـــــه , ドット のデコメ絵文字

درســـــت قبـــــل از خـــــواب ,

ドット のデコメ絵文字 در مـــــوردش فکـــ森ガール のデコメ絵文字ــر می کنیـــــد ... ドット のデコメ絵文字

کســـــی اســـــت کـــــه ,

ドット のデコメ絵文字 " قلــ♥ــب " شمـــــا بـــــه او تعلـــــق دارد .........゜*記号*゜ のデコメ絵文字
پاسخ:فدات♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 22 فروردين 1394برچسب:,ساعت15:30توسط ʍɨֆֆ yekta | |